TimeSite Pro: Inteligentne śledzenie czasu, kosztowanie i fakturowanie
TimeSite Pro to system zarządzania czasem i wydatkami w chmurze, który został zaprojektowany do zarządzania aktywnością pracowników, wypłacania wynagrodzeń i fakturowania klientów. Jest używany przez osoby indywidualne, zespoły, działy, małe firmy, instytucje rządowe i duże korporacje. Dzięki TimeSite Pro możesz łatwo rejestrować swoją aktywność w arkuszu czasu z dowolnego miejsca za pomocą aplikacji mobilnej dla iPhone'ów i smartfonów Android. Aplikacja automatycznie rejestruje lokalizacje, gdy praca lub aktywność jest zalogowana, a szczegóły arkusza czasu są przesyłane na serwery w chmurze. Na koniec tygodnia pracownicy mogą przesłać swoje arkusze czasu do zatwierdzenia przez zarząd.
TimeSite Pro oferuje bezpłatną wersję próbną bez konieczności podawania numeru karty kredytowej oraz elastyczną, responsywną cenę. Płacisz tylko za aktywnych użytkowników arkusza czasu, a nieaktywni użytkownicy i administratorzy są bezpłatni. Program obejmuje nieograniczone wsparcie techniczne i aktualizacje produktu oraz integruje się z MYOB i Xero. Możesz przypisać zarówno stawki kosztów, jak i stawki rozliczeniowe do godzin, które Twoi pracownicy rejestrują dla swoich klientów, projektów i aktywności, a TimeSite Pro umożliwia Twoim klientom autoryzację wykonanej pracy w projekcie przed ostatecznym zatwierdzeniem przesłanego arkusza czasu przez menedżerów. Możesz ustawić progi budżetowe i otrzymywać powiadomienia, gdy przekroczysz budżet projektu.